16 prosinca 2009

NOVO dijeljenje poklona čitateljima bloga

Novo dijeljenje a ha igračaka (Grimms kućice patuljaka)!!





Sve što trebate napraviti da biste sudjelovali je da ostavite komentar u ovom postu.

Napišite kako ste napravili: 
  • božićnu / novogodišnju čestitku ili 
  • adventski kalendar ili
  • božićnu / novogodišnju igru ili
  • božićni vjenčić za vrata ili 
  • ukrase za božićno drvce ili
  • na koji način ćete s djecom obilježiti početak nove godine 
  • ili nešto slično
...neovisno radite li to s djecom u vrtiću, kod kuće sa svojim djetetom ili sami. Također, ako želite, možete poslati fotografije svojih radova ili dječje crteže na moju e mail adresu: leptir.mojpribor@gmail.com. Fotografije i crteži će biti objavljeni u ovom postu.


Zgodne ideje također možete pronaći ako pogledate linkove koje sam stavila na Facebook.

Dva dobitnika će biti izabrana (opet) putem random.org. Komentare možete slati do petka, 15. siječnja 2010. Dobitnici će biti objavljeni u subotu 16. siječnja 2010. Svi komentari čitatelja sudjeluju u darivanju koje je omogućio a ha - daruju dvije igračke iz Grimms kolekcije (selo patuljaka).
Dobitnici će na leptir.mojpribor@gmail.com poslati svoje ime i prezime (tko želi može ime i prezime napisati javno, u komentaru), te osobno otići po igračku u a ha trgovinu, Importanne Galerija, Zagreb, Iblerov trg.

"Pčelica" koja je osvojila nagradu u prethodnom dijeljenju poklona me iz nekog razloga nije kontaktirala radi preuzimanja nagrade. Svatko tko ostavi komentar neka si zabilježi 16. siječanj u kalendaru :-)

Broj komentara: 9:

  1. Thanks, Ivo. I'll think about it.

    OdgovoriIzbriši
  2. So cute! I think you love it: http://sd-2.archive-host.com/membres/up/120749998311876868/les_animaux_dici_Pere_Castor.pdf

    Hugsss

    OdgovoriIzbriši
  3. Muriel has great blog. Thanks for sharing her link. Beautiful pictures of animals. I downloaded it :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. povodom božića smo ja i djeca odlučili napraviti adventski vijenac...
    -naravno da je to morao biti poseban pa smo pronašli nekoliko starih ukrasa za bor...nekoliko češera koje smo prelakirali srebrnim sprejem,girlandu dugu 3m,sviječice/lučice,nekoliko vrbinih grana koje su nam poslužile kao osnova

    grane smo savili u četvrtasti oblik,jer je vijenac morao biti poseban i jednostavno si dali malo truda
    evo ovako je na kraju izgledao:
    http://s781.photobucket.com/albums/yy94/mamuska505/?action=view&current=23112009563.jpg

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozz. Prvi puta sam kod Vas na blogu i moram reći da sam oduševljena. Svaka čast na trudu i zalaganju sa dječicom. Sa svojom djevojčicom (3 godine) radim puno toga što ste i Vi naveli, a Vaš blog će mi u budućnosti biti od velike pomoći u inspiraciji u radu sa njom. Evo, ja ću Vam reći što smo mi ove godine izradili (između ostaloga) za Božić i Novu Godinu, a radi se o čestitkama, koje smo poslali rodbini i prijateljima. Dakle:
    1.)Izrezale smo malo deblji papir u dimenzijama čestitke i presavile ga(malena je vrlo uspješno slijedila moje linije svojim malenim škaricama za noktiće)
    2.) Nacrtala sam na papiru stilizirani bor, kojeg smo izrezale,te nalijepile u središte čestitke. Šljokastim ljepilom smo ga ukrasile.
    3.) Sa net-a sam skinula sliku umotanog poklona, a na njega (kao da moja malena mezimica sjedi na poklonu) nalijepila njenu sliku,
    4.) u rukicu sam joj nalijepila Božićnu zvijezdu tako da je izgledalo kao da se popela na poklon, kako bi dosegnula vrh bora kako bi ga do kraja okitila.
    Eto, to je to. nadam se da nisam previše skomplicirala opis.
    Nažalost, nemam niti jedne čestitke da ju poslikam, ali od originala sam sačuvala i napravila slikicu. Naravno, zajedno smo ju (pomalo kičasto) dodatno ukrasile.
    Evo, ne znam ju nigdje drugdje postaviti nego na Rapid Share:

    http://rapidshare.com/files/328575278/img010.jpg

    Pozdrav od Leone i njene mame iz Ogulina.

    OdgovoriIzbriši
  6. We worked on the Santas countdown, each morning my princess open a window and I explained her how the kids around the world celebrates Chritsmas!! we started with Germany, India .... after the story we prepared an activity or craft related or based on the story. On my blog I posted here:

    http://miescuelitamontessori.blogspot.com/2009/12/conteo-navideno-chritsmas-counting.html but I didn't post each day activitie!! sorry.

    Besides that, we make Chritsmas crafty, paint and other Chritsmas excersices that I posted here:

    http://miescuelitamontessori.blogspot.com/2009/11/tablillas-de-navidad-chritsmas-shelves.html

    We enjoy and learn on the season!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zgodan blogić, malo mi pojasnio Montessori filozofiju :)

    Ove godine restaurirala sam svoj stari božićni vjenčić na ideju koju sam vidjela u jednoj knjižici s adventskim idejama, samo sam koristila materijale po svom izboru...

    - obični slamnati vijenac omotala sam sa 10-ak zelenkastih vrsta okolo-naokolo jednu po jednu dok se više nije vidjela slama
    - zatim sam na vrh zavezala 10-ak različitih bijelih i srebrnkastih vunica i trakica da vise u duljini dva promjera vijenca
    - napravila sam 10-ak origami zvjezdica i brokatića u bež,lila i ljubičastim nijansama, 2 zlatna zvončića i mašnicu te dodala češeriće
    - sve ukrasiće sam zavezala za vunaste niti s različitim razmakom tako da bude dinamično

    et voila, vjenčić je bio gotov!
    vidjeti ga možete ovdje:
    http://i599.photobucket.com/albums/tt79/mkami/varijacije/vijenaco1.jpg

    pozdrav,
    Marija

    OdgovoriIzbriši
  8. Puno pozdrava od kolegice iz Kaštela. Mi smo u vrtiću veselo i zanimljivo proslavili dolazak Božića i Nove godine.Izrađivali smo čestitke, božićni svijećnjak i roditelje počastili božićnom predstavom u izvođenju djece.Sad nastavljamo s radom,zima,valentinovo,maškare...
    Sve pršti od ideja...

    OdgovoriIzbriši
  9. majalica, na žalost ti moram reći da je ovo darivanje bilo prije godinu dana.
    Svejedno, drago mi je čuti što ste sve radili u adventskom razdoblju.

    DOBRODOŠLA na moj blog :-)

    OdgovoriIzbriši